Jurgen Beke

Professioneel
    - Export Manager IVC Group bvba

Politiek
    - Gemeenteraadslid Deerlijk (CD&V)
    - Voorzitter gemeentelijke commissie Financiën en Intergemeentelijke samenwerkingsverbanden
    - Raad van beheer gemeenschapscentrum, Deerlijk
    - Raad van beheer sportinfrastructuur, Deerlijk
    - Algemene vergadering vzw kinderboerderij Bokkeslot
    - Algemene vergadering WIV (West-Vlaamse Intercommunale Vliegveld Wevelgem-Kortrijk)

Studies
    - Licentiaat Handelswetenschappen
    - Master Intercultural Management

Bestuurslid & lidmaatschap
    - bestuurslid Gezinsbond, Deerlijk (afd. Piepjonge bond)
    - bestuurslid Unizo, Deerlijk
    - mini-voetbalclub Natrappers, Deerlijk
    - ouderraad de beuk en de berk, Deerlijk

Licentiaat in de Handelswetenschappen en werkzaam als verkoopsdirecteur bij IVC Group, een gerenommeerd Belgisch vloerbekledingsbedrijf. Gewezen groepsleider van de Deerlijkse Scouts en Gidsen, actief geweest in diverse Deerlijkse sportverenigingen. Op vandaag een sterk geëngageerde Deerlijknaar, o.m. als bestuurslid van de Gezinsbond. Als bestuurslid van UNIZO DEERLIJK speciaal begaan met de belangen van de Deerlijkse ondernemers en handelaars. Als zoon van een dierenarts eveneens bekommerd om de hedendaagse uitdagingen voor de landbouw.

6 jaar geleden de eerste stappen in de lokale politiek gezet als gemeenteraadslid. Actieve inzet in de adviesraad voor lokale economie, raad van bestuur van de sportinfrastructuur en het gemeenschapscentrum, alsook voorzitter van de commissie bevoegd voor de controle op de gemeentelijke financiën.

Met zin voor verantwoordelijkheid, sociaal engagement, lange termijn visie en een kritische blik als troef, bijzonder gemotiveerd om actief mee te werken aan de groei van een dynamische, leefbare en vooral gezellige gemeente om te wonen, te winkelen, te ontmoeten, te werken en te ontspannen.

Structurele aanpak voor aantrekkelijke handelskernen, doordachte en duurzame investeringen, een scherp financieel beleid, nog meer inzetten op verkeersveiligheid en lokale economie, een bloeiend verenigingsleven. Dit is voor mij de weg vooruit, samen vooruit!